Propaganda mass-media e peste cotele absurdului zilele astea.
Toate canalele au atins praguri record, neatinse vreodata in istoria lor.
Oamenii citesc, asculta sau urmaresc cu mare interes ce se intampla in afara lor si nu ii mai intereseaza ce se intampla inauntrul lor.
Rolul jucat de mass-media este nu doar de informare, cat mai mult de vanzare.
Este o altfel de vanzare, mai subliminala decat cele de dinainte.
Fiecare canal cauta sa impacheteze cu titluri care sa captiveze atentia omului ca sa citeasca.
Astfel, titlurile conduc starea lui spre teama, frica sau fobie.
Publicitatea este buna, dar doar pentru aceia care vor mai mult decat au.
Informatia este buna, dar doar pentru aceia care nu cred din ce stiu deja.
Frica este buna, dar doar pentru aceia care stiu sau invata sa treaca peste ea.
Cum fiecare din noi este purtator de teama si mai putin de virus, inclin sa aduc mai multe directii celui care vrea sa invete sa treaca peste frica.
- Frica este injectata in noi de altii, fara ca ei sa stie – ca parintii sau bunicii;
- Frica este injectata in noi de altii, cu voia si directia lor – ca sa urmam a ce ne spun ei sa facem;
- Frica nu este o emotie naturala, ci perpetuata artificial de procesul imitativ;
- Frica e buna doar daca este un alt proces de autoinvatare;
- Frica nu o are omul care se cunoaste pe el insusi;
- Frica este un proces imaginativ, creat de ceva ce in trecut mi-a generat frica;
- Frica il dezbraca pe om de convingerile si dorintele sale;
- Frica nu este la omul care este prezent in actiunile din viata lui.
Maine seara, pe 26 martie, timp de o ora, intre orele 20-21 am un plan cu tine.
Vom deduce impreuna care sunt efectele fizice prin care un om trece cand are o teama, ca de exemplu de virus.
Astfel, vom arata care sunt etapele imbolnavirii atunci cand teama sau frica persista in om.
Ne vedem pe Facebook Live si pe Youtube Live
Orice intrebari ai, acum e momentul!