Influența mediului Distractiv și a Consumerismului

Influența mediului Distractiv și a Consumerismului

Consumerismul și distracția sunt măsurile sociale, care atrofiază încet abilitatea omului de a-și gestiona corespunzător reacțiile și răspunsurile față de mediu.

Un om implicat activ în aceste 2 activități, este un culegător și nu un furnizor de acțiuni.
El folosește doar ceea ce se numește azi, în trendul actual ”Flow” sau flux de impulsuri care trec prin el, fără participarea activă a lui, datorită unor conjuncturi interioare și exterioare.

Acest ”Flow”, deși enorm de mult apreciat de către purtător, în vigilența lui, va realiza că îl face dezorientat când e cazul să se apuce ce treburi serioase: știință, muncă și cercetare, prin propria sa disciplină.

Și va descoperi, cu mari riduri între ochi, că nu reușește să-și păstreze disciplina, datorită stării de ”flow” în care a a stat în ultimii ani.
Pentru că ”flow”-ul nu cunoaște disciplina, sau consecvența, ci se ocupă doar cu culegerea momentului, fără determinarea lui.

Într-un astfel de mediu, mare parte din viața activă e omului este de fapt despre a lua ceea ce viața îi dă, fără să ajungă nici vreodată în visele lui voluntare, să ajungă să susțină natura cu toate necesitățile ei, cum de altfel, orice ființă responsabilă, de pe orice planetă a acestui cosmos, o are de făcut.

Pentru că nu a gustat și nici nu are unde să o facă, din măsurile puterii sale sacre interioare, omul devine inseperabil de aceste 2 activități, care încet și bine, îl golesc de ce are mai de preț în el, respectiv capacitatea lui de absorbție și transformare a substanțelor din natură, aer, hrană și percepții.

Școlile de perfecționare din trecut, în special cele din Egipt și Asia Centrală, pregăteau omul în 4 direcții:
1. Să știe să respire
2. Să știe să mănânce
3. Să știe acționeze
4. Să știe să moară

 

Munca multor filozofi din lumea întreagă, care făceau parte din aceste școli, era să îndeplinească aceste 4 acțiuni, la cel mai înalt nivel al lor.

Aceștia erau plătiți, cum a fost și cazul filozofilor greci, în frunte cu Socrate, să educe copiii nobilimii, cum a făcut și Aristotel, cu Alexandru cel Mare (Macedon), încât viitoarea putere aristocrată să devină aptă și capabilă de a conduce viața lor proprie, și ulterior a statului, pentru expansiune, pe care îl conduceau.

Azi aceste învățături sunt teoretice și se referă la cu totul și cu totul altceva, față de ce se făcea atunci.
Și despre asta vom vorbi în următoarele 3 evenimente, toate de la ora 21.00:

1. Luni 27 noiembrie, pe Youtube Live: Exerciții, MindSet și Alimente care aduc sănătate fizică garantată. Participă de AICI și setează Memento

2. Luni 4 Decembrie, Webinar Gratuit: Antrenament Nutrițional pentru Sănătate Fizică Garantată. Înscriere gratuită AICI.

3. Luni 11 & 18 Decembrie, Masterclass: Templul Fizic, Optimizarea lui prin Nutriție și Exerciții Zilnice. Înscriere AICI.

Aceste evenimente le fac deoarece, în investigațiile de la fața locului, în atât de multe locuri din lume, am văzut și cercetat necesitatea de a ridica standardul valorilor, practicilor și acțiunilor semenilor mei, pentru buna evoluție a aceste Sfinte Planete, pentru următoarele milenii.

Rămâi cu bine!

Shopping Cart
0